Hoe kan ik bestellen en betalen? 
U kunt artikelen bestellen door het uitgekozen artikel toe te voegen in uw winkelwagentje. Dit doet u door te klikken op de button ‘Koop Nu!’. Deze artikelen kunnen gemakkelijk weer verwijderd worden. U kunt meerdere artikelen in uw winkelmandje stoppen. Als u klaar bent met winkelen dan klikt u op de button ‘Inhoud Winkelwagen’. Hier kunt u alsnog artikelen verwijderen of het aantal artikelen veranderen. Hierna komt u op de pagina waar u kunt inloggen of een account kunt aanmaken. Nadat u bent ingelogd of een account heeft aangemaakt, kunt u nu eventueel het Verzendadres veranderen en eventuele Opmerkingen bij uw bestelling plaatsen. Hier ziet u ook de verzendkosten die bij uw bestelling horen. Klik na eventuele aanpassingen op ‘Volgende’ om naar de betaalwijze te gaan. Als u gekozen heeft voor betaling via Sisow komt u op een pagina met alle bestelgegevens. Nadat u deze heeft gecontroleerd klikt u op ‘Bevestigen’. U komt nu op de betaalpagina van Sisow.
U kunt eventueel ook vooruit betalen door het verschuldigde bedrag op de rekening van WomenWorks te storten en een e-mail te sturen met uw gegevens.

Wat kost het?
Alle prijzen bij WomenWorks zijn in Euro’s inclusief BTW. Exclusief Verzend- en verpakkingskosten bedragen € 6,95, onder de € 49,95. Vermelde prijzen zijn onder voorbehoud.


Wanneer ontvang ik de artikelen?
Artikelen op voorraad worden binnen 1 werkdag aan u verstuurd. Artikelen die niet op voorraad zijn bij WomenWorks maar wel bij een van onze leveranciers worden doorgaans binnen één tot anderhalve week verstuurd. Voor het uitzonderlijke geval dat artikelen niet op vooraad zijn bij WomenWorks EN niet bij een van onze leveranciers ontvangt u een mail van ons met de levertijd. U kunt dan altijd de bestelling annuleren indien de levertijd voor u te lang is.

Heb ik garantie op de artikelen?

WomenWorks houdt zich aan de bepalingen van de fabrieksgarantie van de geleverde zaken. Buiten de garantie vallen:

  • indien u wijzigingen aan de zaken heeft aangebracht c.q. heeft laten aanbrengen, waaronder ook vallen reparaties die niet door of namens WomenWorks zijn verricht;
  • indien de fouten geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik;
  • indien de fouten zijn opgetreden als gevolg van blikseminslag, brand- of waterschade, of door andere van buitenkomende oorzaken of onheilen;
  • indien de afnemer de zaken heeft verwaarloosd;
  • indien de afnemer de zaken op andere wijze onachtzaam heeft behandeld, of zodanig heeft behandeld dat het risico naar verkeersopvattingen voor rekening van de afnemer behoort te komen.


Kan ik artikelen retour sturen?
De door u gekochte artikelen kunnen binnen 14 dagen geruild of retour gestuurd worden. Wilt u ruilen of retourneren, print dan de retourbon uit en voeg deze bij uw retourzending. De artikelen dienen onbeschadigd en in onbeschadigde orginele verpakking bij WomenWorks aangeleverd te worden. De kosten voor de retourzending zijn voor u. Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden niet teruggenomen. Indien u besluit de zending niet te houden krijgt u uw geld terug gestort minus verzendkosten die wij gemaakt hebben. 

Kan ik ook vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen vanuit het buitenland, mits binnen Europa. Hierbij dient u wel rekening te houden met een langere levertijd van het bestelde product. De prijzen zijn exclusief de verzendkosten naar het buitenland. Mail ons om de precieze hoogte van de verzendkosten naar het buitenland.

Waarom lukt het niet mijn bestelling door te geven?
Mogelijk staan uw "cookies" niet aan in uw Browser. Een "cookie" is een speciaal bestandje. Dit bestandje onthoudt, wat u in uw winkelwagentje toevoegt. Zorg er voor dat u de optie "Accept all cookies" in uw Browser heeft aangevinkt. Deze optie kunt u vinden in Microsoft Explorer in de menubalk onder Tools, Internet options, Security, Custom Level. Met de help-functie van uw Browser kunt u meer informatie vinden over het gebruik van "cookie". Of voor Internet Explorer 6.0, kies in de menubalk menu Extra, Internet-opties..., Privacy; de Schuifregelaar dient u op normaal te plaatsen. Hierna toepassen en Ok klikken. U dient wel de Browser opnieuw op te starten. Met de help-functie van uw Browser kunt u meer informatie vinden over het gebruik van "cookies".

Kan ik een bestelling annuleren?
Het is zeker mogelijk uw bestelling te annuleren als de levertijd verstreken is. U kunt met een mail aan WomenWorks de bestelling annuleren. Heeft u al betaald dan zal WomenWorks het door u betaalde bedrag terugstorten.

Kan ik het afleveradres wijzigen?
Mail ons als u een bestelling geplaatst heeft en u wilt een ander afleveradres opgeven.

Kan ik altijd gebruik maken van aanbiedingen?
Voor koopjesaanbiedingen in onze webwinkel geldt OP=OP. Deze artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden.

Wat als een artikel niet meer leverbaar is?
Het kan voorkomen dat een artikel onverhoopt niet meer leverbaar is. In zo’n geval krijgt u hiervan bericht en het door u betaalde bedrag wordt terugbetaald.

Fouten in de website?
WomenWorks is niet aansprakelijk voor druk- of zetfouten in de nieuwsbrieven, site of andere informatiebronnen. Aan andere prijsinformatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Onze website is uitvoerig getest met Microsoft Internet Explorer en werkt 100% met deze browser. Echter minder uitvoerig is getest met andere internet browsers zoals bv Netscape Navigator, hiermee kunnen dus problemen op treden. We stellen het natuurlijk zeer op prijs als u ons attent maakt op eventuele fouten in de website.

Bestellen op rekening.
Het is eventueel mogelijk te bestellen op rekening, stuur dan een mail naar info@womenworks.nl met uw bedrijfsgegevens en uw bestelling, u ontvangt dan een factuur die u binnen 14 dagen dient te betalen.

© 2011 - 2017 WomenWorks | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.